Bra köp!

I förrgår skrev jag, att jag har köpt en speldator.
Inte för att jag tänker börja spela.

Nej, det är i första hand pga. det fantastiska tangentbordet.

Tangenter med belysning.

För en ålderstigen skumögd 80-plussare är ju det här toppen!

Och dessutom ett numeriskt tangentbord, som bara finns på enstaka bärbara datorer nu för tiden.
Som f.d. kamrer, så har jag alla siffror och bokstäver i fingertopparna, men jag måste ju också kunna se var jag sätter ner dom.

Nu är min hjärna helt uttröttad.
Den nya datorn har kontakt med internet.
Jag har flyttat över en av licenser till den från en gammal PC, när det gäller vakthunden Norton.
m.m. m.m. m.m.
Så nu är det bara att köra!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.